-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Dispozițiile primarului comunei Cozmești, județul Iași

 

Linkuri externe
Dispozițiile primarului comunei Cozmești, județul Iași
https://www.comunacozmesti.ro/ari2_313-dispozitii.html

Vizualizari: 12
Data creare: 21-09-2019 23:48:41

Hotărâri ale Consiliului Local Cozmești

  

Linkuri externe
Hotărâri ale Consiliului Local Cozmești
https://www.comunacozmesti.ro/ari2_1962-hotarri_ale_consiliului_local.html

Vizualizari: 14
Data creare: 21-09-2019 23:40:42

Anunț prealabil

Primăria Comunei Cozmești anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectoarele cadastrale 6, 16 și 20, la sediul Primăriei, pentru o perioadă de 60 de zile începând cu data de 27.05.2019.

Vizualizari: 35
Data creare: 17-05-2019 08:56:13

Proiect buget 2019

Proiect buget 2019

Documente pdf
Venituri functionare
Cheltuieli functionare
Venituri dezvoltare
Cheltuieli dezvoltare

Vizualizari: 49
Data creare: 19-04-2019 09:38:20

Buget initial 2018

Buget initial 2018

Documente pdf
Buget initial 2018

Vizualizari: 311
Data creare: 23-02-2018 10:22:08

Buget local 2018

Buget local 2018

Documente pdf
Buget initial 2018

Vizualizari: 225
Data creare: 23-02-2018 10:11:04

HOTARARI CONSILIUL LOCAL 2018

HOTARARI CONSILIUL LOCAL 2018

Documente pdf
HCL_8_2018 privind aprobarea bugetului local pe anul 2018

Vizualizari: 188
Data creare: 22-02-2018 08:36:50

Functii publice

Functiile publice si drepturile salariale aferente acestora.

Documente pdf
Functii publice

Vizualizari: 275
Data creare: 13-12-2017 08:05:31

Legea achizițiilor publice

Legea achizițiilor publice

Documente pdf
Legea achiziţiilor publice

Vizualizari: 280
Data creare: 10-07-2017 01:12:03

Contact Primăria Cozmești, Județul Iași

Primăria (Consiliul Local) Cozmești, Județul Iași

Telefon: 0232 413 444

Fax: 0232 413 444

Programul de funcționare al instituției: Luni - Vineri 08:00 - 16:00.

Primar: Petrică Baltag

Viceprimar:

Secretar: Adina Blejușcă

e-mail-clcozmești@yahoo.com

Web: www.comunacozmesti.ro

Linkuri externe
Localizare Comuna Cozmești, Județul Iași
https://www.google.ro/maps/@46.8739226,27.9917229,15.25z

Vizualizari: 1490
Data creare: 03-07-2017 15:38:46

HOTARARI CONSILIUL LOCAL 2017

HOTARARI CONSILIUL LOCAL 2017

Vizualizari: 426
Data creare: 03-07-2017 14:35:28

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 278
Data creare: 01-07-2017 17:16:09

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

În vederea solicitării unei informații de interes public recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 296
Data creare: 01-07-2017 16:38:53

Situatia economica din com. Cozmesti, jud. Iasi

Situatia economica din com. Cozmesti, jud. Iasi

Ocupatia principala a locuitorilor este agricultura, cu preponderenta culturile cerealiere si a vitei-de-vie. Suprafata totala a teritoriului administrativ al comunei este de 4186 ha.

Structura fondului funciar pe principalele categorii de folosinta:

Principalele categorii de folosinta Suprafata
Arabil 1933
Vita-de-vie 414
Livezi 46
Pasune 444
Fanete 158
Suprafata totala 4186
Teren agricol 2995
Teren negricol 1191

St Citeste mai mult...

Vizualizari: 402
Data creare: 26-06-2017 08:50:54

Transportul public din Comuna Cozmești

Transportul public din Comuna Cozmești

 Cursa autobuz cu plecare din Cozmești zilnic orele 05:00 si respectiv 05:30;
 Cursa autobuz cu plecare din Iași zilnic orele 16:00 si respectiv 17:45.

Vizualizari: 310
Data creare: 26-06-2017 08:42:39

Evenimente locale

Evenimente locale: Hramul Bisericii "Sf. Mihail si Gavril" care se desfasoara in fiecare an pe data de 8 noiembrie.

Vizualizari: 306
Data creare: 26-06-2017 08:35:35

Cultura in comuna Cozmesti, judetul Iasi


Cultura in comuna Cozmesti, judetul Iasi

Comuna dispune de un Camin Cultural in curs de amenajare, in stare nefunctionala intrucat cheltuielile de dare in folosinta depasesc capacitatile financiare ale primariei.

Biblioteca publică a Comunei Cozmești a funcţionat până la această dată într-un spaţiu impropriu, în clădirea fostei C.A.P. Cozmești. În prezent această locaţie a intrat într-un proces de reabilitare astfel încât la finalizarea lucrărilor, biblioteca va funcţiona într-un spaţiu suficient de mare, modern, dotat cu aparatură IT și conexiune la internet prin programul naţional Biblionet.

Cu un număr de aproximativ 10000 publicaţii, biblioteca este de nivel mediu, însă asigură necesarul de carte pasionaţilor d Citeste mai mult...

Foto
Fanfara se la Cozmesti

Vizualizari: 382
Data creare: 26-06-2017 08:34:59

Asistenta sociala - com. Cozmesti

In ceea ce priveste asistenta sociala, 97 de familii reprezentand 370 persoane sunt beneficiari ai legii nr. 416/2001, iar 8 persoane beneficiaza de indemnizatie pentru intretinerea persoanelor cu handicap grav.

La nivelul comunei functioneaza un centru de plasament pentru copii cu handicap „Sf. Maria", a carui cladire a fost finantata din bugetul local si judetean si data in functiune din toamna anului 2001.

Vizualizari: 320
Data creare: 26-06-2017 08:30:50

PREZENTAREA GENERALA A COMUNEI COZMESTI


PREZENTAREA GENERALA A COMUNEI COZMESTI

Asezarea geografica

Comuna Cozmesti este alcatuita satul Cozmesti, satul Podolenii de Sus si satul Podolenii de jos, aceasta este situata in partea de Sud-Est a judetului Iasi la aproximativ 65km de municipiul Iasi, la limita cu teritoriul judetului Vaslui.
Invecinare:
• Nord: Comuna Mosna, jud. Iasi
• Est: Comuna Gorban, jud. Iasi
• Sud-Vest: Comuna Drinceni, jud. Vaslui
• Vest: Comuna Bunesti-Averesti, jud. Vaslui

Relieful:

Principalele forme de relief sunt dealurile si sesurile. Partea superioara a dealurilor se prezinta la vest de valea Mosnei sub forma de culmi inguste si prelungi, orientate spre S-E cu altitudine situata intre 300 si 400m, in Citeste mai mult...

Foto
Comuna Cozmesti- imagine generala

Vizualizari: 1259
Data creare: 26-06-2017 08:22:51

Festivalul fanfarelor de la Cozmesti


Festivalul fanfarelor de la Cozmesti

Foto
Festivalul fanfarelor de la Cozmesti - foto 1

Vizualizari: 328
Data creare: 26-06-2017 07:58:31

Infrastructura de sanatate din comuna Cozmesti

În comuna Cozmești infrastructura de sănătate se prezintă astfel:

• 1 dispensar uman,
• 1 dispensar veterinar,
• 1 farmacie,
• 2 medici de familie,
• 1 asistent medical,
• 1 medic veterinar,
• 1 tehnician veterinar.

În ceea ce priveste asistenţa socială, 45 de familii si persoane singure sunt beneficiare ale Legii nr. 416/2001, iar 8 persoane beneficiază de indemnizaţie pentru persoana cu handicap grav.

La nivelul comunei funcţionează Centrul de Recuperare si reabilitare pentru Persoane cu Handicap "Sfanta Maria", a cărui clădire a fost finanţată din bugetul local și judeţean și data în funcţiune în toamna anului 2001.

Vizualizari: 647
Data creare: 16-06-2017 00:14:28

Invatamantul in comuna Cozmesti


Invăţământul în comuna Cozmești este structurat astfel:
• Liceul Tehnologic Cozmești (grădiniţă, învăţământ primar, învăţământ gimnazial, învăţământ liceal) și Şcoala Gimnaziala Podolenii de Sus (două grădiniţe, învăţământ primar și învăţământ gimnazial) cu un total de 462 copii, școlari și elevi;
La nivelul comunei cursurile sunt susţinute de 38 de cadre didactice.

Foto
Invatamant -foto 1

Vizualizari: 275
Data creare: 16-06-2017 00:06:30

COMPONENŢA CONSILIULUI LOCAL

Jurământul depus de fiecare consilier local la validarea mandatului de consilier:

"Jur să respect Constituţia și legile ţării și să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile și priceperea mea pentru binele locuitorilor comunei COZMEŞTI. Așa să-mi ajute Dumnezeu!"


Lista consilierilor locali, în ordine alfabetică:

BOGOS FLORIN - PSD
DURA STELICĂ-ADELIN - PSD
ENCIU VALERIU -PNL
HABET MIHAI - PMP
HUZUM DUMITRU - PNL
IFTENI COSTEL - PMP
MATRAN ERIDENTA - PNL
MOGA DUMITRU - PSD
PASAT NELU - PSD
ROTARU ADIȘOR-VALERICĂ - PMP
ROTARU VALENTIN - ALDE

Vizualizari: 293
Data creare: 16-06-2017 00:04:13

ATRIBUŢII ALE CONSILIULUI LOCAL

Atributii ale Consiliului, stabilite prin Legea administratiei publice locale nr. 215/2001.

Consiliul Local are urmatoarele atributii:

Art. 36. - (1) Consiliul local are iniţiativă și hotărăște, în condiţiile legii, în toate problemele de interes local, cu excepţia celor care sunt date prin lege în competenţa altor autorităţi ale administraţiei publice locale sau centrale.
(2) Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:
a) atribuţii privind organizarea și funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor și serviciilor publice de interes local și ale societăţilor comerciale și regiilor autonome de interes local;
b) atribuţii privind dezvoltarea economico-socială și de m Citeste mai mult...

Vizualizari: 323
Data creare: 16-06-2017 00:01:54

Organigrama

Organigrama Aparatului de specialitate al Primarului si serviciului public de interes local

Documente pdf
Organigrama Comuna Cozmești

Vizualizari: 326
Data creare: 15-06-2017 23:43:42

Mesajul primarului Comunei Cozmești


În calitate de primar al Comunei Cozmești, adresez un sincer bun venit tuturor celor ce aţi accesat acest site, în numele comunităţii acestei comune, administraţiei publice locale și al meu personal.



Ne dorim ca pe această cale să venim în sprijinul cetăţenilor, oferindu-le dreptul la informaţia produsă și gestionată de administraţia publică locală și în același timp să fim o fereastră deschisă permanent tuturor celor ce vor să ne cunoască comuna și pe noi.



Mulţumesc în numele locuitorilor, vizitatorilor din ţară și străinătate, pentru că aţi avut curiozitatea și dorinţa de a afla cât mai multe despre noi, gândindu-vă poate că veţi descoperi oportunităţi de afaceri de orice natură, să sperăm că Citeste mai mult...

Foto
Primarul Comunei Cozmești, Petrică Baltag

Vizualizari: 734
Data creare: 15-06-2017 23:25:22

Linkuri utile catre pagini web de interes general

Linkuri utile catre pagini web de interes general

Linkuri externe
PRESEDINTELE ROMANIEI
http://www.presidency.ro/
GUVERNUL ROMANIEI
http://www.guv.ro/
PREFECTURA IASI
http://www.prefecturaiasi.ro/
CONSILIUL JUDETEAN IASI
http://www.icc.ro/
FINANTE PUBLICE
http://anaf.mfinante.ro/wps/portal
PARLAMENTUL ROMANIEI
http://www.parlament.ro/
A.N.F.P.BUCURESTI
http://www.anfp-map.ro/prezentarea_anfp.php
S.E.A.P .LICITATII PUBLICE
http://www.e-licitatie.ro/Public/Common/Content.aspx?f=PublicHomePage
INFO UNIUNEA EUROPEANA
http://www.infoeuropa.ro/jsp/page.jsp
CURS VALUTAR
http://www.curs-valutar.ro/insert-curs-valutar.php
METEO
http://www.inmh.ro/
C.F.R. CALATORI
http://www.infofer.ro/
TAROM S.A.
http://www.tarom.ro/
Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale
http://www.traditii-iasi.ro
Camera Agricolă Județeana Iași
http://www.cajiasi.ro
Inspectoratul de Poliţie Judeţean Iasi
http://is.politiaromana.ro/ipj_iasi/Prima_pagina.php
Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Iasi
http://www.jandarmeriaiasi.ro/
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iași
http://www.djep-iasi.ro
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași
http://www.dasiasi.ro

Vizualizari: 314
Data creare: 15-06-2017 23:06:47

Istoricul comunei Cozmesti, jud.Iasi

Istoricul comunei Cozmesti, jud.Iasi

Comuna este atestată istoric din cele mai vechi timpuri, când grupuri de oameni situaţi în zona șesului Prutului s-au refugiat de furia apelor în zone mai ridicate.

Prin anii 1754 se scrie în Chronica Bohotinului despre satul Cozmești care aparţine de comuna Podoleni - sat cu care se învecinează și în prezent.

În Dictionarul geografic al României din 1899 citim despre comuna Cozmești că era situată în centrul plasei Podoleni, la 25km de Huși, așezată pe dealurile Blidanului și Dubasarului și că era formată numai din satul Cozmești. Cu o suprafaţă de 481ha și o populaţie de 337 familii, comuna avea o biserică veche fondată în anul 1795, deservită de un preot și doi dascăli, Citeste mai mult...

Vizualizari: 780
Data creare: 15-06-2017 23:03:17

Prezentarea comunei Cozmesti - consideratii generale

Prezentarea comunei Cozmesti - consideratii generale

Localitatea este situată în partea de Sud-Est a judeţului Iași, la aproximativ 65 km de municipiul Iași, la limita cu teritoriul judeţului Vaslui.
Cea mai apropiată cale ferată este în municipiul Huși, judeţul Vaslui la distanţa de 45 km.

Teritoriul comunei se învecinează la Nord cu teritoriul comunei Mosna, judeţul Iași, la Sud-Vest cu teritoriul comunei Drânceni, judeţul Vaslui, la Est cu teritoriul comunei Gorban, judetul Iași, la Vest cu teritoriul comunei Bunesti-Averesti, judeţul Vaslui.

Comuna Cozmesti are în componenţa sa satele: Cozmesti (reședinta administrativă) Podolenii de Sus și Podolenii de Jos.

Vizualizari: 560
Data creare: 15-06-2017 22:59:42

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei comunei Cozmesti. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului comunei Cozmesti.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentului Citeste mai mult...

Vizualizari: 299
Data creare: 12-06-2017 22:45:46

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza și se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 298
Data creare: 12-06-2017 22:40:19

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat și elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 314
Data creare: 12-06-2017 22:35:21

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:

1. Cerere tip (formularul -model F.1.);
2. Planuri topografice sau cadastrale la scarile 1:500, 1:2.000 sau 1:10.000;
3. Documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism ( in copie)

Termenul de emitere - cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, mentionandu-se in mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.
Termenul de valabilitate - se stabileste de catre emitent intre 6 și 24 de luni de la data emiterii. Prelungirea valabilitatii Certificatului de urbanism (CU) se poate face la cerearea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii pentru o perioada de cel mult 12 luni și doar o singura data.

Vizualizari: 323
Data creare: 12-06-2017 22:33:18

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 280
Data creare: 12-06-2017 22:30:45

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze și sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 275
Data creare: 12-06-2017 22:28:14

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

-Cerere tip ;
-Copie dupa titlu asupra imobilului ;
-Copie certificat de urbanism ;
-Documentatia tehnica - D.T.(in doua exemplare) ;
Avizele și acordurile stabilite prin certificatul de urbanism ;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului ;
- Dovada privind achitarea taxelor legale Citeste mai mult...

Vizualizari: 286
Data creare: 12-06-2017 22:27:10

Detalii referitoare la Autorizația de Construire

Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum și a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari Citeste mai mult...

Vizualizari: 352
Data creare: 12-06-2017 15:33:46

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism

In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul Citeste mai mult...

Vizualizari: 309
Data creare: 12-06-2017 15:30:08

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de creștere a copilului

In temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri t Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 318
Data creare: 12-06-2017 15:05:09

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Vizualizari: 296
Data creare: 12-06-2017 15:03:50

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori și care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) - copie și original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie și original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de căsătorie al părinților (copie și original);
-certificate de nastere ale copiilor minori și cărți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / dec Citeste mai mult...

Vizualizari: 295
Data creare: 12-06-2017 15:02:25

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pie Citeste mai mult...

Vizualizari: 300
Data creare: 12-06-2017 15:01:22

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 292
Data creare: 12-06-2017 14:59:42

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu șina,
-cerere completata și semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul și copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal și orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care părinții nu sunt căsătoriți, se solicit prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 282
Data creare: 12-06-2017 14:58:44

Mesajul primarului Comunei Cozmești

Primarul Comunei Cozmești, Petrică BaltagMesajul primarului Comunei Cozmești