Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Secretar

Organizează și conduce direct activităţile direcţiilor, serviciilor și lucrărilor de specialitate repartizate prin dispoziţie scrisă a Primarului. - Secretarul este funcţionar public, numit de către Prefect, pe baza propunerilor Consiliului local, la iniţiativa Primarului, pe baza de concurs sau de examen. Acesta se bucură de stabilitate în funcţie și se supune regulilor cuprinse în statutul funcţionarului public și are, în principal, următoarele atribuţiuni: a) Coordonează, conduce și răspunde de bună funcţionare a Direcţiei Juridice și Administraţie Publică Locală; b) asigura cadrul juridic și bună funcţionare a activităţilor cu caracter juridic din cadrul aparatelor proprii de specialitate și pentru Consiliul Local; c) pregătește și participa în mod obligatoriu la ședinţele consiliului local; d) avizează proiectele de hotărâri ale consiliului Local, asumându-și răspunderea pentru legalitatea acestora, contrasemnând hotărârile pe care le consideră legale; e) avizează pentru legalitate proiectele de dispoziţii ale primarului și le contrasemnează; f) urmărește rezolvarea corespondenţei în termen legal, urmărește realizarea răspunsului în termenul legal prin intermediul șefilor de compartimente; g) asigura îndeplinirea procedurilor de convocare a Consiliului Lcoal și efectuarea lucrărilor de secretariat; h) asigura îndeplinirea proiectelor de convocare a Consiliului Local; i) pregătește temeinic și documentat proiectele de hotărâri și alte lucrări supuse dezbaterii Consiliului Local; j) organizează și conduce întreagă activitate de verificare și înregistrare a cererilor depuse de cetăţeni; k) comunica și înaintează în termen de cel mult 10 zile, dacă legea nu prevede altfel, autorităţilor, instituţiilor și persoanelor interesate, actele emise de către Consiliul Local sau de către Primar; l) asigura aducerea la cunoștinţă publică a hotărârilor și dispoziţiilor cu caracter normativ, elaborează extrase sau copii de pe orice acte din arhivă Consiliului, în afară celor cu caracter secret stabilit potrivit legii, eliberează extrase sau copii de pe actele de stare civilă; m) legalizează semnături de pe înscrisurile prezentate de părţi și confirmă autenticitatea lor cu actele originale, în condiţiile legii; n) asigura transparenţă acţiunilor organizate de Consiliul Local al Comunei Cozmesti și Primărie și accesul liber, democratic al cetăţenilor la informaţiile publice. - Pentru realizarea atribuţiunilor ce-i revin, secretarul are în subordine Direcţia de administraţie publică, Biroul de pregătire și elaborare documente pentru Consiliul local, Serviciul stare civilă și autoritate tutelară, Serviciul protecţie socială, Serviciul juridic și Biroul agricol. Pe linie funcţională, colaborează cu viceprimarii și cu direcţiile și serviciile de specialitate din organigramă Primăriei pentru îndeplinirea atribuţiunilor de serviciu ce-i revin din actele normative în vigoare. - Avizează programarea anuală a efectuării concediilor de odihnă a salariaţilor din direcţiile și serviciile pe care le are în subordine. Aprobă atribuţiunile de serviciu ale personalului ce încadrează compartimentele din subordine și face propuneri Primarului pentru premierea și promovarea salariaţilor merituoși sau aplicarea de sancţiuni disciplinare pentru diverse abateri disciplinare. Întocmește fișa de apreciere profesională anuală pentru directorul Direcţiei administraţiei publice, pentru șefii de servicii și birouri direct subordonate, pe care le transmite la Serviciul Resurse umane spre analiză și păstrare. Îndeplinește orice alte atribuţiuni prevăzute de lege sau încredinţate de către Consiliul local sau de către primar.